Közúti megközelítés szempontjából optimális helyen, szinte az ország közepén helyezkedünk el. 55 km-re délre Budapesttől, 75 km-re a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtértől. Nyugati szomszédunk 5 km távolságra az M6-autópálya, mely észak és dél irányban köti össze Magyarországot, ugyanakkor kb 20 km-re tőlünk délre kapcsolódik össze az M8-as autópályával.
84 db fedett síkraktárral rendelkező központunk Mezőföldön helyezkedik el, mely ideális lokáció az ömlesztett gabona tárolására, továbbítására. Az aratási szezonban több mint 10.000 tonna napi árumennyiség fogadására, mozgatására is képesek vagyunk.
A mezőgazdasági termények mellett, egyéb ömlesztett áru fogadására is van lehetőség. A Liszt Ferenc nemzetközi reptér viszonylagos közelsége révén, akár palettás nemzetközi forgalomban résztvevő darabáru fogadására is nyitottak vagyunk.
A közúti árukezelés rugalmasságát szakértő munkaerőn túl, az adonyi raktárbázisunk két oldalán elhelyezkedő parkolóval ellátott árufogadó egység, a 6 db 60 tonnás közúti hídmérleg, valamint számos feladatonként eltérő típusú rakodógép segíti elő. Mindezeken túl a mezőgazdaság szezonalításához alkalmazkodva igény szerint meghosszabbított nyitvatartással szolgáljuk ki partnereinket.
A közúti járművek a 6 sz. főútról a raktárbázis parkolójába érkeznek, melyből egy a telep északi és egy a déli részén található. A szállítmány adatainak ellenőrzése, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelés után, a megfelelő raktár irányába halad tovább a kamion, ahol a borítás történik. Az üres szerelvény ezután halad tovább a feladatának megfelelően.
A telepre érkező üres szerelvények ellenőrzése, üresen történő mérlegelése után a kamion az adott árut tároló raktárba érkezik, ahol az árut rakodó gép segítségével tesszük fel a járművekre. A telep elhagyása előtt, a szállítmány elektronikus rögzítése, mintavételezése és mérlegelése történik.
A közúti járművek a 6 sz. főútról a raktárbázis északi vagy déli részén elhelyezkedő parkolójába érkeznek. A forgalomirányító felveszi a szállítmány adatait, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelése. Amennyiben a szállítmány minden módon megfelel a megbízásnak, utána a kamion tovább halad az adott hajóálláshoz, ahol a hajó fogadja az árut.
Az iparvágányra beérkező vonatok szerelvény bontása után a kocsikat rakodáshoz beállítjuk. A közúti járművek beérkezésekor a forgalomirányító felveszi a szállítmány adatait, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelése. Amennyiben a szállítmány minden módon megfelel a megbízásnak, utána a kamion tovább halad az iparvágány irányába, ahol szállítószalagok által jut a termény a gabonaszállító vagonokba.
A telepre beérkező irányvonat szerelvénybontása, vagonok elrendezése után, az áru a vasúti kocsik ürítőnyílásain keresztül szalagrendszer segítségével kerül fel a kamionokra. A kamionok telepre érkezésekor azok üres ellenőrzése, üresen történő mérlegelése után az iparvágányhoz érkeznek. Rakodás után, a telep elhagyása előtt, a szállítmány elektronikus rögzítése és mérlegelése történik.
rakodógép
gabona kezelése naponta
60 tonnás közúti hídmérleg