Közúti
árukezelés

Közúti megközelítés szempontjából optimális helyen, szinte az ország közepén helyezkedünk el. 55 km-re délre Budapesttől, 75 km-re a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtértől. Nyugati szomszédunk 5 km távolságra az M6-autópálya, mely észak és dél irányban köti össze Magyarországot, ugyanakkor kb 20 km-re tőlünk délre kapcsolódik össze az M8-as autópályával.

Az adonyi kikötő

84 db fedett síkraktárral rendelkező központunk Mezőföldön helyezkedik el, mely ideális lokáció az ömlesztett gabona tárolására, továbbítására. Az aratási szezonban több mint 10.000 tonna napi árumennyiség fogadására, mozgatására is képesek vagyunk.

A mezőgazdasági termények mellett, egyéb ömlesztett áru fogadására is van lehetőség. A Liszt Ferenc nemzetközi reptér viszonylagos közelsége révén, akár palettás nemzetközi forgalomban résztvevő darabáru fogadására is nyitottak vagyunk.

A közúti árukezelés rugalmasságát szakértő munkaerőn túl, az adonyi raktárbázisunk két oldalán elhelyezkedő parkolóval ellátott árufogadó egység, a 6 db 60 tonnás közúti hídmérleg, valamint számos feladatonként eltérő típusú rakodógép segíti elő. Mindezeken túl a mezőgazdaság szezonalításához alkalmazkodva igény szerint meghosszabbított nyitvatartással szolgáljuk ki partnereinket.

Közútról - raktárba

A közúti járművek a 6 sz. főútról a raktárbázis parkolójába érkeznek, melyből egy a telep északi és egy a déli részén található. A szállítmány adatainak ellenőrzése, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelés után, a megfelelő raktár irányába halad tovább a kamion, ahol a borítás történik. Az üres szerelvény ezután halad tovább a feladatának megfelelően.

Raktárból - közútra

A telepre érkező üres szerelvények ellenőrzése, üresen történő mérlegelése után a kamion az adott árut tároló raktárba érkezik, ahol az árut rakodó gép segítségével tesszük fel a járművekre. A telep elhagyása előtt, a szállítmány elektronikus rögzítése, mintavételezése és mérlegelése történik.

Közútról – hajóba

A közúti járművek a 6 sz. főútról a raktárbázis északi vagy déli részén elhelyezkedő parkolójába érkeznek. A forgalomirányító felveszi a szállítmány adatait, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelése. Amennyiben a szállítmány minden módon megfelel a megbízásnak, utána a kamion tovább halad az adott hajóálláshoz, ahol a hajó fogadja az árut.

Hajóból – közútra

A hajóból markoló emeli ki az árut, tehergépjárműre rakja. Közúti elszállítás hiánya esetén tárolóba szállítjuk az árut, a hajó folyamatos ürítése érdekében. A kamionok telepre érkezésekor azok üres ellenőrzése, üresen történő mérlegelése után a kikötőbe érkeznek. Rakodás után, a telep elhagyása előtt, a szállítmány elektronikus rögzítése és mérlegelése történik.

Közútról-vasútra

Az iparvágányra beérkező vonatok szerelvény bontása után a kocsikat rakodáshoz beállítjuk. A közúti járművek beérkezésekor a forgalomirányító felveszi a szállítmány adatait, azok elektronikus rögzítése után, az áru mintavételezése következik, majd mérlegelése. Amennyiben a szállítmány minden módon megfelel a megbízásnak, utána a kamion tovább halad az iparvágány irányába, ahol szállítószalagok által jut a termény a gabonaszállító vagonokba.

Vasútról-közútra

A telepre beérkező irányvonat szerelvénybontása, vagonok elrendezése után, az áru a vasúti kocsik ürítőnyílásain keresztül szalagrendszer segítségével kerül fel a kamionokra. A kamionok telepre érkezésekor azok üres ellenőrzése, üresen történő mérlegelése után az iparvágányhoz érkeznek. Rakodás után, a telep elhagyása előtt, a szállítmány elektronikus rögzítése és mérlegelése történik.

15

db

rakodógép

10.000 +

mt

gabona kezelése naponta

6

db

60 tonnás közúti hídmérleg